Taśmy do pakowania z nadrukiem - jak można je wykorzystać

Taśmy do pakowania z nadrukiem – jak można je wykorzystać?

Jak powszechnie wiadomo – reklama jest dźwignią handlu. Bez niej wiele firm nie odniosłoby sukcesu. Jak powinna wyglądać dobra reklama? To mogą być taśmy do pakowania z nadrukiem, Google Ads, banery reklamowe i wiele innych. Rodzaj reklamy należy uzależnić od targetu oraz efektu, jaki chcemy osiągnąć.

Dziś chcemy Wam opowiedzieć o takiej formie reklamy, która przez wielu przedsiębiorców jest niedoceniana, a może przynieść doskonałe rezultaty. Niestety niektórzy zapominają o niej, wybierając bardziej nowoczesne środku przekazu. Tymczasem taśmy do pakowania z nadrukiem wciąż mają dużą moc oddziaływania.

Taśmy do pakowania z nadrukiem jako nośnik reklamy

Takie taśmy sprawdzą się doskonale wszędzie tam, gdzie przedsiębiorca wysyła swoje towary, produkty, czy półfabrykaty do klientów, kontrahentów, odbiorców. Kluczowe jest to, co zostanie na taśmie umieszczone. Najczęściej przedsiębiorcy decydują się na nadruk z logiem firmy. Jednak mniej znani wydawcy poza logiem powinni umieścić też nawę firmy. Dzięki temu odbiorcy będą utożsamiać ją znakiem firmowym, przez co ten łatwiej zapadnie im w pamięć i stanie się rozpoznawalny.

Dobrym pomysłem może być wykorzystanie taśmy do pakowania z nadrukiem do zaprezentowania potencjalnym odbiorcom adresu firmowej strony internetowej. Można też umieścić na niej dane teleadresowe. Wszystko zależy od tego, jakiego efektu oczkuje przedsiębiorca.

Dlaczego warto wybrać taśmy do pakowania z nadrukiem?

Wielu przedsiębiorców, kupując taśmy pakowe, wybiera taśmy na wytrzymałej folii BOPP, które mają doskonale trzymający klej hot-melt i gwarantują, że przesyłka dostanie dobrze zabezpieczona. Zapominają, że mogą zamówić tę samą solidną taśmę, tyle że z naniesionym na nią nadrukiem. Korzyść będzie trudna do przecenienia. Każda osoba, która zetknie się z przesyłką, będzie odbiorcą naniesionego na nią przekazu reklamowego. Zatem ten dotrze nie tylko do odbiorcy końcowego, ale również kurierów, przewoźników, sortowaczy. Zważywszy na to, że koszt takiej taśmy w stosunku to zwykłej taśmy pakowej, jest niewiele wyższy , warto pokusić się o jej zamówienie.

Jakiego efektu możemy się spodziewać?

Warto pamiętać, że taśmy do pakowania z nadrukiem pomogą nie tylko w reklamowaniu usług/produktów firmy. Zrobią dla niej znacznie więcej. Będą jej wizytówką, świadectwem profesjonalizmu i tego, że przedsiębiorstwo jest poważnym partnerem biznesowym. Pomogą też w budowaniu świadomości marki wśród klientów, zdobyciu ich zaufania oraz lojalności. Dzięki umieszczonemu na taśmie logo i stronie www firmy będą pomocne w budowaniu grupy klientów powracających, którzy stanowią ogromną wartość dla przedsiębiorcy.

Taśmy do pakowania z nadrukiem chronią przesyłkę

Należy sobie uświadomić, że taśma z nadrukiem może być też sposobem zabezpieczenia przesyłanych towarów przed uszkodzeniem. Szczególnego znaczenia nabiera to w przypadku przedmiotów kruchych, delikatnych i podatnych na wszelkiego rodzaju uszkodzenia. Umieszczona na nadruku informacja ostrzega przewoźników, że z przesyłką należy obchodzić się wyjątkowo ostrożnie. Właśnie w taki sposób zabezpiecza się często elektronikę oraz porcelanę i szklane naczynia. Na taśmie umieszcza się wtedy zazwyczaj nadruk o treści: “uwaga szkło”, “ostrożnie”, “fragile” itp.

Ograniczanie się do takiej formy reklamy i zaniedbanie innych sposobów dotarcia do klientów byłoby dużym błędem. Nie ulega jednak wątpliwości, że taśmy do pakowania z nadrukiem z indywidualnym motywem graficznym firmy mogą być bardzo pomocne. Nie tylko promują produkty firmy wśród potencjalnych klientów, ale pomagają tez w budowaniu świadomości marki. Ich atutem jest stosunkowo niski w porównaniu z innym formami reklamy koszt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge